Thursday, May 9, 2013

We haken lekker verder.....

Natuurlijk ben ik nog druk bezig met mijn Granny deken, maar omdat het best saai is om steeds met hetzelfde bezig te zijn...
Haak ik ondertussen een hoes voor een saaie Ikea poef.
Ik kreeg het idee daarvoor toen ik op de blog van Echtstudio een super leuke hoes voor zo'n poef zag staan. Deze was gemaakt in een Granny Strioe motief, maar ik heb uiteindelijk gekozen voor een Granny Square met een cirkel in het midden.
In eerste instantie begon ik te haken met haaknaald 3, maar dat werd me toch te klein. Dus toen opnieuw begonnen met haaknaald 4,5.....

Op deze foto kun je goed het verschil in grote zien:



De kleine granny's heb ik nu gebruikt als "hoesje" voor een glazen vaas, ik zal morgen een foto ervan maken als ik er aan denk ;-)

Dit zijn de granny's die ik tot nu toe af heb.... Ik moet er minstens 80 maken dus ik kan nog een paar avonden vooruit.

No comments:

Post a Comment