Thursday, June 13, 2013

Onderzetters....maar dan anders.....

In onze slaapkamer had ik twee grote vazen staan met daarin kale takken. Ik wist nooit goed wat ik er nu mee moest doen...
Maar pas geleden zag ik op de blog van Matt een super leuk idee daarvoor.
Hij had een tak in een vaas en daarin had hij gehaakte sterren gehangen.

Om het wel wat anders te doen heb ik onderzetters gehaakt, hard gemaakt en voorzien van vrolijke bloemen eyelets.
Deze heb ik met gewoon sisaltouw in de takken gehangen en zie hier het resultaat:


De onderzetters heb ik met een mengsel van de helft water en de andere helft houtlijm goed nat gemaakt.
Daarna heb ik ze te drogen gelegd op een stuk karton met folie er omheen, zodat de onderzetters er niet aan vastplakken.
Goed laten drogen en daarna de eyelets er in gemaakt.


3 comments:

  1. Supervrolijk!

    Liefs *TwinklezCreations

    ReplyDelete
  2. je haakt wel heel erg mooi gelijkmatig! Leuk geworden!

    ReplyDelete
  3. Wat een leuk idee, dat ziet er prachtig uit

    groetjes joke

    ReplyDelete