Tuesday, August 6, 2013

Bloemenkussen

Het is weer even geleden dat ik wat op mijn blog geplaatst heb, maar niet zonder reden natuurlijk...
We hebben genoten van een heerlijke vakantie in Spanje met het gezin. Ik had mijn haakwerk wel meegenomen maar ben er niet aan toe gekomen.
Dus bij thuiskomst meteen weer aan de slag gegaan want ik had het wel gemist hoor :-)



Met dit kussen ben ik best een poosje bezig geweest, het patroon
vond ik niet erg fijn haken. Dus dan beland het steeds in de hoek om er toch weer uit gehaald te worden omdat ik het wel graag af wilde maken.
Normaal gebruik ik altijd mijn eigen kleuren, maar de kleuren die in het patroon gebruikt werden vond ik zo lekker vrolijk dat ik maar een keer afgestapt ben van mijn eigen kleuren keuze ;-)

Ik ben blij dat dit kussen af is....
Nu kan ik weer verder met mijn andere haakwerkjes ;-)

2 comments:

  1. Maar goed dat je het kussen hebt afgemaakt, want hij is wel heel erg mooi geworden. Mooie kleuren.

    ReplyDelete
  2. Baie mooi! Lieflike kleure :)

    ReplyDelete