Saturday, September 23, 2017

Winactie


Deel, Like & Win!

Wat zou deze boekenlegger toch handig zijn voor je haakboek, hoef je niet elke keer terug te zoeken met welk patroon je ook alweer bezig was.

Op de foto zit de boekenlegger in een van mijn favoriete haakboeken, "Haken & Kleur Buiten" van Saskia en Claire.
En als je goed kijkt kun je wel zien waarom dit een van mijn favoriete boeken is.... 

De ring (en andere ringen en kettingen) in het boek zijn door mij (Cocobeads) gemaakt :-)


Win een een boekenlegger met de door mij gemaakte glazen top.
Laat in een reactie weten wat jou favoriete haakboek is.
Delen van dit bericht is héél lief! Doe je dit dan even in een reactie zetten dat je het gedeeld hebt dan kom ik even een kijkje op je blog nemen!
Geef je een like voor mijn facebookpagina, dan maak je mijn dag helemaal goed <3 span="">

Meedoen kan totdat de facebookpagina 450 likes heeft  


No comments:

Post a Comment